1000 hits. Het nut van een weblog.

Gisteravond was ik boos. Nu ben ik weer blij. Toevallig wist ik het moment van de 1000 hits vast te leggen.

Voor eeuwig vastgelegd

Voor eeuwig vastgelegd

Het is een start, sinds 3 weken ben ik nu weer bezig. Het gaat goed, ik vind inspiratie, soms wat transpiratie, als je meer reageert wordt het makkelijker. Mij helpt het in ieder geval bij het structureren van gedachten. Je komt op je onderzoek naar zaken allerlei interessante informatie tegen, waar je het bestaan niet van vermoedde. Ik kan het iedereen aanraden. Voor mijn politieke werk geeft het een enorme betrokkenheid.

Op naar de 10.000.

Geef een reactie

