Morgen komt de zon op. Morgen begint de toekomst.

En ik heb er zin in. Misschien zie ik die zon morgenvroeg net boven de horizon. Mensen uit Groningen zien hem in ieder geval. We hebben het tij mee. En dat kunnen we gebruiken. Voor het opwekken van energie. Schone energie. En ik barst van de energie! Het wordt vooral zinvol en zinnig, misschien ook wat zinloos gezwam op het Toekomstcongres van GroenLinks. En ik mis mijn gezin, één dag, maar misschien is dat het waard, die investering, want morgen begint de toekomst. (op de achtergrond horen we Rendez Vous 4 van Jean Michel Jarre aanzwellen). Doe het licht uit en de spot aan, hier is …..

De Toekomst

De Toekomst

Geef een reactie

